Strefa klienta
Społem znaczy razem!
Zapraszamy do udziału w programie lojalnościowym Społem znaczy razem.
- Program lojalnościowy jest prowadzony pod nazwą „Społem znaczy razem”.
- Organizatorem programu jest „SPOŁEM” Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Sochaczewie z siedzibą przy ul. Narutowicza 6/8, 96-500 Sochaczew wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego m-sta stołecznego Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy pod numerem 0000116259, NIP 837-000-08-87, REGON 001032670
- Regulamin określa zasady funkcjonowania Programu, zakres i warunki uczestnictwa w programie w tym zasady przyznawania punktów uczestnikom Programu.
- Program prowadzony jest w sklepach organizatora, objętych programem i oznaczonych logo programu. Załącznikiem do Regulaminu jest lista placówek organizatora biorących udział w programie.
- Organizator - "SPOŁEM" Powszechna Spóldzielnia Spozywców w Sochaczewie
- Program – program lojalnościowy pod nazwą „Społem znaczy razem” prowadzony przez Organizatora.
- Sklepy – placówki oferujące towary lub usługi w ramach programu.
- Uczestnik – osoba, która ukończyła 18 lat i bierze udział w programie.
- Konto uczestnika – indywidualne konto w aplikacji programu, na którym są rejestrowane transakcje, powodujące naliczenie lub odliczenie punktów, gromadzonych przez uczestnika w ramach programu.
- Stan konta – liczba zgromadzonych przez uczestnika programu punktów.
- Karta klienta – karta programu „Społem znaczy razem”.
- Kod karty – kod EAN na karcie lojalnościowej, którego odczytanie przez system kasowy powoduje przypisanie numeru karty uczestnika do jego transakcji i naliczenie punktów na koncie uczestnika.
- Formularz rejestracyjny – formularz, zawierający dane uczestnika oraz jego akces do programu.
- Punkty dodatkowe – punkty przyznawane dodatkowo, np. okresowo lub za wybrane formy aktywności zakupowej.
- Partner – inny podmiot oferujący uczestnikom w ramach programu towary lub usługi na preferencyjnych warunkach, określonych w porozumieniu zawartym z organizatorem.
- Bon – wydany przez organizatora w zamian za zgromadzone w trakcie programu punkty, który uprawnia do bezgotówkowego nabycia, w sklepach objętych programem towarów, których wartość odpowiada wartości nominalnej bonu.
- Nagroda dodatkowa – nagroda, która może zostać przyznana uczestnikowi przez organizatora w ramach dodatkowych promocji.
- Strona Programu - internetowa strona Programu, znajdujaca sie pod adresem www.sochaczew.spolem.org.pl - zakładka Strefa Klienta
- RODO - Rozporzadzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r, w sprawie ochrony osób fizycznych, w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporzadzenie o danych osobowych)
- Uczestnikiem programu może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna, która zgłosiła akces uczestnictwa w programie i której wydano kartę klienta.
- Regulamin znajduje się w każdej uczestniczącej w programie placówce organizatora i okazywany jest na prośbę uczestnika, a także na stronie www.sochaczew.spolem.org.pl
- Wszelkie dane dotyczące uczestnika oraz informacje przez niego przekazane traktowane będą przez organizatora w sposób zgodny z zasadami zawartymi w niniejszym Regulaminie.
- Każdy uczestnik ma możliwość wglądu i aktualizacji danych osobowych dotyczących jego osoby. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w programie, dane osobowe uczestnika są usuwane.
- Karta klienta wydawana jest uczestnikom programu bezpłatnie w sklepach organizatora, po złożeniu podpisu pod prawidłowo wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem rejestracyjnym.
- Uczestnik programu może sprawdzić stan konta uczestnika poprzez stronę www.sochaczew.spolem.org.pl, w sklepie wyznaczonym przez organizatora lub telefonicznie pod numerem 46 862 25 04 w godzinach 7-15.
- Karta klienta jest własnością organizatora. Zgubienie karty winno zostac zgłoszone do Organizatora emailem na adres: sekretariat@spolemsochaczew.pl lub listownie na adres Organizatora
- Administratorem danych osobowych Uczestnika Programu jest Organizator. Do kontaktu służy następujący adres e-mail: sekretariat@spolemsochaczew.pl, a także nr telefonu 46 86 223 57 wew. 245.
- Organizator wskazuje, że do realizacji umowy zawartej z Uczestnikiem Programu, której przedmiotem jest udział w Programie, niezbędne jest przetwarzanie przez Organizatora kategorii danych osobowych oznaczonych symbolem „*” (gwiazdki) w Formularzu rejestracyjnym.
- Dane osobowe Uczestnika Programu pobierane przez Organizatora i przetwarzane w celu realizacji Programu, obejmują: imię i nazwisko, PESEL (a poprzez ten identyfikator – płeć i datę urodzenia), datę imienin, adres do korespondencji, nr karty oraz datę przystąpienia do programu, nr telefonu, adres e-mail (dalej: „Dane osobowe”).
- Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji Programu, na co składa się m. in.:
a) naliczenia punktów za wykonane zakupy;
b) aktualizacja Stanu konta Uczestnika Programu;
c) dezaktywacja punktów, o których mowa w § 6 pkt. 7;
d) dokonywanie korekt na Koncie Uczestnika;
e) wymiana punktów na nagrody;
f) przyznanie bonu Upominkowego przez Organizatora.
5. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych przez Organizatora, o których mowa w pkt. 3. powyżej, w celu, o którym mowa w pkt. 4. powyżej, jest wykonanie umowy, której stroną jest Uczestnik Programu (art. 6. ust. 1. lit. b RODO).
6. Dane osobowe mogą być udostępniane przez Organizatora podmiotom z nim współpracującym (odbiorcom) przy realizacji Programu zgodnie z Regulaminem, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, w szczególności podmiotom, których udział jest niezbędny do obsługi i dystrybucji nagród (np. usługi pocztowe, usługi informatyczne, usługi doradcze i prawnicze).
7. Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres trwania umowy, a po jej zakończeniu, przez okres niezbędny do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony wzajemnych roszczeń oraz przez czas niezbędny do wywiązania się przez Organizatora z obowiązku prawnego.
8. Każdy Uczestnik Programu ma prawo żądać od Organizatora dostępu do swoich Danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych posiadanych przez Organizatora, ma prawo również do sprostowania lub uzupełnienia swoich danych, jeśli okaże się, że są nieprawidłowe. Każdy Uczestnik Programu może również wystąpić do Organizatora z żądaniem usunięcia swoich Danych Osobowych, ograniczenia ich przetwarzania lub przeniesienia danych.
9. Uczestnikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, w przypadkach określonych w RODO.
10. Uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11. Podanie Danych osobowych oznaczonych w Formularzu rejestracyjnym symbolem „*” (gwiazdki) jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, a ich niepodanie skutkuje niemożliwością zawarcia umowy i korzystania z Programu. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie moze spowodować ograniczenie dostepności do niektórych funkcjonalnosci w ramach Programu
§ 5. Zgoda Uczestnika
- Dane osobowe Uczestnika Programu, mogą być przetwarzane również w innych celach, w zależności od udzielonej przez Uczestnika zgody / zgód. Za wyrażanie zgody uważa się zaznaczenie przez Uczestnika symbolem „x” okienka TAK przy wybranej zgodzie.
- Uczestnik Programu ma możliwość wyrażenia zgody na przekazywanie mu przez Organizatora informacji handlowych drogą elektroniczną. Podstawą prawną przetwarzania Danych osobowych w celu wysyłania informacji handlowej jest zgoda Uczestnika (art. 10. ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz.U. 2017.1219). Organizator może przetwarzać Dane osobowe Uczestnika w celu wskazanym w zdaniu poprzedzającym do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika.
- Uczestnik Programu może wyrazić również zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych oraz danych o transakcjach i zakupach dokonywanych w trakcie trwania Programu, w celu określenia przez Organizatora preferencji osobistych i zachowań Uczestnika (zasada i znaczenie), aby Organizator mógł przygotować i zaproponować produkty lub usługi najlepiej dopasowane do potrzeb (konsekwencje) Uczestnika (profilowanie). Uczestnik ma prawo nie podlegać decyzjom opierającym się zautomatyzowanym przetwarzaniu (profilowaniu). Organizator może przetwarzać Dane osobowe oraz dane o transakcjach i zakupach Uczestnika, na podstawie wyrażonej zgody przez Uczestnika i tylko do czasu cofnięcia zgody przez Uczestnika Programu.
- Uczestnik może w dowolnym momencie wycofać każdą ze złożonych zgód. Cofnięcie którejkolwiek ze zgód (na wysyłanie informacji handlowych oraz na profilowanie), nie powoduje utraty zgodności z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
- Uczestnikowi przysługują odpowiednio uprawnienia wskazane w § 4., pkt 8. – 10. powyżej.
- Posiadacz karty klienta gromadzi punkty poprzez zakup towarów lub usług w sklepach organizatora, uczestniczących w programie, z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych powyżej 18% oraz doładowań oraz opłaty rachunków.
- Warunkiem naliczenia punktów jest okazanie karty klienta kasjerowi, odczytanie kodu karty klienta i zarejestrowanie transakcji w systemie kasowym.
- Wartość transakcji zostaje przeliczona na punkty w ten sposób, że za każde pełne 5 złotych wartości zakupu uczestnik otrzymuje 1 punkt, natomiast za zgromadzone 250 punktów przysługuje bon o wartości 20 złotych.
- Rejestracja transakcji jest możliwa wyłącznie w chwili jej dokonania, natomiast aktualizacja stanu kont uczestników programu odbywać się będzie nie rzadziej niż co tydzień.
- Punkty programu mogą być naliczane tylko jeden raz za każdą transakcję.
- W ramach konkursów oraz działań promocyjnych uczestnikom mogą być przyznane dodatkowe punkty lub nagrody dodatkowe, na zasadach określonych odrębnie dla prowadzonych okresowo akcji.
- Zgromadzone punkty zachowują ważność przez cały okres trwania programu.
- w przypadku zwrotu towaru przy zakupie którego zostały naliczone punkty, ich liczba zostanie skorygowana na Koncie Uczestnika o wartość zwrotu.
- Zgromadzone punkty podlegają wymianie na bony , które uprawniają do bezgotówkowego zakupu towarów we wszystkich placówkach Organizatora.
- W celu wymiany punktów na bon , uczestnik, po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów powinien dokonać zamówienia bonu poprzez stronę www.sochaczew.spolem.org.pl lub zgłosić się do placówek Organizatora.
- Bon zostanie wydany uczestnikowi w sklepie, w którym zostało złożone zamówienie lub w siedzibie Organizatora, po okazaniu karty klienta oraz innego dokumentu ze zdjęciem od następnego dnia roboczego po dokonaniu zgłoszenia .
- Po odebraniu bonu z konta uczestnika zostanie odjęta odpowiadająca wartości bonu ilość punktów.
- Bon ważny jest wyłącznie w sklepach organizatora w terminie do dnia określonego na bonie. Po tym terminie bon traci ważność a Uczestnik straci prawo wykorzystania bonu. Jednocześnie punkty odpowiadajace wartości bonu nie będą zwrócone na konto Uczestnika
- Bon posiada swój nominał, uprawnia on do dokonywania zakupów bezgotówkowych spośród towarów oferowanych w chwili realizacji bonu w danym sklepie, bony nie podlegają wymianie na pieniądze, oraz podczas ich niepełnej realizacji nie jest wydawana z nich reszta.
- Punkty gromadzone na koncie uczestnika nie podlegają zamianie na pieniądze, nie mogą być przedmiotem sprzedaży, ani przekazania osobie trzeciej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skradzione lub zagubione bony odebrane przez klienta
- W przypadku, gdy łączna wartość odbieranych przez Uczestnika w jednym dniu nagród przekroczy wartość określoną w aktualnie obowiązującej ustawie o PIT, Organizator pobierze od Uczestnika zaliczkę na podatek dochodowy w wysokości 10% łącznej wartości wydawanych nagród. Warunkiem wydania nagród jest wówczas wniesienie przez uczestnika określonej powyżej opłaty.
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w naliczaniu punktów uczestnik ma prawo do złożenia reklamacji w sklepie wyznaczonym przez organizatora, pocztą na adres organizatora, lub za pomocą formularza na stronie www.sochaczew.spolem.org.pl. Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni.
- Organizator powiadomi uczestników o wszelkich zmianach w Regulaminie na stronie www.sochaczew.spolem.org.pl, z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Program prowadzony jest bezterminowo. Organizator może zawiesić lub zakończyć program. O planowanym zawieszeniu lub zakończeniu programu organizator powiadomi uczestników na trzy miesiące wcześniej na stronie www.sochaczew.spolem.org.pl oraz w sklepach organizatora.
- W przypadku zakończenia programu wszyscy uczestnicy, którzy zgodnie z Regulaminem nabyli prawo do bonu powinni przeprowadzić procedurę zamówienia bonu S zgodnie z § 5 w terminie 30 dni licząc od dnia zakończenia programu.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z uczestnictwa w programie uczestnik powinien złożyć taką deklarację na piśmie i dokonać zamówienia bonu , jeśli nabył prawo do jego otrzymania.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2022 r.